top of page

A další dopis...


I já bych se s vámi ráda podělila o dopis, který mi napsala jedna z mých vnitřních žen - Léčitelka.


Moje milá Nindulko,


mysli na své kořeny. Z matky Země můžeš čerpat energii stejně dobře, jako z otce Vesmíru. Jsem stále s Tebou. Můj potenciál je mnohem větší, než jaký využíváš. Pomůžu Ti najít sílu, hranice a vyléčit všechna zranění, která ještě nejsou zacelená. Povedu Tě na cestě, kterou potřebuješ projít. Podpořím Tě ve Tvé mateřské roli a pomůžu Ti vzbudit ve Tvých dětech jejich vnitřní Léčitele. Jsem stále přítomna, i když na mě nemyslíš. Jsem tady pro Tebe a Tvé děti. Dů vě řuj mně, sobě a své intuici a také svým dětem. Moc dobře ví, proč potřebují přijít v čase, ve kterém přišly/přijdou. Jsi jejich Světlem. Jsi pro ně Nadějí. Jsi pro ně Láskou, Přijetím, bezvýhradným a bezpodmínečným, bezpečným Útočištěm. Jsi jejich MATKOU a jsi pro ně ta NEJLEPŠÍ. Povedeš je vstříc skvělému a naplněnému životu, ve kterém si díky Tobě zachovají svou svobodu být samy sebou. To je ten největší a nejlepší DAR. Proto k tobě přišly/přijdou. S důvěrou, že uhájíš jejich čistotu a vědění. Dovolíš jim vyrůst v integraci s podpůrnými silami a bytostmi, které jim pomohou na jejich cestě, když Ty nebudeš po ruce nebo nebudeš mít na pomoc kapacitu. Zapusť kořeny a ponoř se do své role s důvěrou. Zvládneš to.

S láskou, Tvá Léčitelka


Nejnovější:
Články:
Archív:
Hledat pomocí tagů:
No tags yet.
Sledujte nás:
  • Facebook Basic Square
bottom of page